Používáním tohoto webu souhlasíte, že využívá cookies pro reklamu. Rozumím
Přihlášení
nebo
Změna hesla

Zadejte prosím Vaši emailovou adresu, kterou jste použili při registraci.

Na tento email Vám bude zaslán odkaz na stránku, kde si budete moci své heslo změnit. Odkaz bude platný pouze následujících 24h.

nebo
Zaregistrujte se a získejte 100 Kč na první nákup a další výhody
Řekněte nám, jak Vás máme oslovovat
  • Sleva 100 Kč na první nákup
  • 90 denní lhůta na vrácení zboží
  • Přednostní přístup k novým kolekcím
  • Vlastní wishlist a další výhody
nebo
Dodací adresa
Dodací adresa
Vyberte jazyk
cz
0
Nákupní košík
Váš nákupní košík je
prázdný a smutný :-(
Ale nemusí to tak být. Vyberte si vše,
co potřebujete.
Prohlédnout katalog
Doporučené pro vás
soria Renza - plantinum
Esoria Renza - plantinum
990 Kč
Esoria Almira - černá
Esoria Almira - černá
990 Kč
Esoria Alys Cameo
Esoria Alys Cameo
1 590 Kč

FAQ


Kabelky

Z jakého materiálu jsou kabelky vyrobené?
Všechny naše kabelky jsou vyrobeny ze syntetické kůže, tzv. koženky. Na dotek působí stejně příjemně jako pravá kůže, je podobně prodyšná a lépe vzdoruje dešti. Navíc je odolná – náchylná k poškození je pouze při nesprávné péči.
Jsou ucha kabelky šitá, nebo lepená?
Dbáme na to, aby kabelky nejen dobře vypadaly, ale také něco vydržely. Proto si neusnadňujeme práci lepením. Ucha jsou ke kabelkám buďto přišitá nebo připevněná kovovým úchytem. Navíc jsou všechna po celé délce prošívaná, takže se používáním neroztřepí.
Mají kabelky popruh na nošení? A je nastavitelný?
Ano, většina kabelek Esoria má odjímatelný popruh, u kterého lze nastavit.

Jestli má popruh kabelka, která vám padla do oka, se dozvíte z popisku zboží.
Vejde se do kabelky…?
Do většiny našich kabelek pohodlně naskládáte peněženku, mobil, kapesníčky, základní zkrášlovadla, diář, tužku a nezbytné žvýkačky.

Co se vejde do kabelky, kterou jste si vyhlédla, se dozvíte z popisku zboží.

Hodinky

Z jakého materiálu jsou hodinky vyrobené?
Všechny naše hodinky jsou vyrobené z nerezové oceli, která kombinuje elegantní vzhled se schopností odolávat korozi. To z ní činní ideální materiál pro doplňky ke každodennímu nošení.
Dá se nastavit délka pásku?
Ano, délku koženého i kovového pásku lze nastavit, takže se nemusíte bát, že by vám hodinky neseděly.
Dá se pásek hodinek vyměnit?
Ano. Je to dokonce tak snadné, že nemusíte chodit k hodináři – výměnu bez problému zvládnete sama. Návod najdete v manuálu, který je součástí každého balení hodinek.
Jsou hodinky voděodolné?
Ano, hodinky jsou voděodolné. Odolností se řadí do skupiny 3 ATM, což znamená, že snesou déšť nebo mytí rukou.

Doprava a reklamace

Jaké možnosti dopravy mám na výběr?
Na výběr máte celkem tři způsoby doručení. Všechny jsou zdarma.
Doprava Cena
GEIS - kurýr ZDARMA
Česká pošta - balík do ruky ZDARMA
Zásilkovna ZDARMA
Mohu si vybrat, jak za doplňky zaplatím?
Platit můžete celkem pěti způsoby. Všechny jsou zdarma, kromě platby na dobírku.
Platba Cena
Dobírkou 35 Kč
Převodem na účet ZDARMA
Číslo účtu: 2500824048/2010, variabilní symbol (VS): číslo objednávky
Kartou pomocí platební brány GoPay ZDARMA
PayPal ZDARMA
Twisto - odložená platba ZDARMA
Mohu zboží vrátit, pokud s ním nebudu spokojená?
Ano, můžete. Pokud nebudete s doplňkem Esoria z jakéhokoliv důvodu spokojená, můžete jej do 14 dnů ode dne zakoupení vrátit.

Pokud chcete zboží vrátit, ozvěte se nám na e-mailovou adresu info@esoria.cz nebo telefonicky na +420 228 226 358.

Nenošený a nepoškozený doplněk si zdarma vyzvedneme u vás doma, nebo nám jej můžete poslat poštou na adresu: Cargo Ventures s.r.o., Slatiňanská 23, 538 25 Nasavrky
Co mám dělat, pokud zboží dorazí poškozené, nebo když se projeví vada?
Kontaktujte nás a zboží reklamujte. Můžete jen získat, v případě uznání reklamace měníme kus za kus.

Pokud chcete zboží reklamovat, ozvěte se nám na e-mailovou adresu info@esoria.cz nebo telefonicky na +420 228 226 358.

Zboží k reklamaci si zdarma vyzvedneme u vás doma, nebo nám jej můžete poslat poštou na adresu: Cargo Ventures s.r.o., Slatiňanská 23, 538 25 Nasavrky
Jak dlouho trvá reklamace?
Vždy se snažíme vyřizovat reklamace nejrychleji, jak v danou chvíli můžeme – nejdéle však do 30 dnů.

Nakupování

Jak rychle mou objednávku vyřídíte?
Na odeslání zboží začínáme pracovat hned, jak zadáte platbu a dokončíte objednávku. Na způsobu platby nezáleží – stejně rychle expedujeme objednávky placené kartou i převodem.

Objednávky dokončené do 12 hodin odesíláme ještě ten den, takže zboží budete mít doma do druhého dne.
Zvládnete zboží dodat do druhého dne?
Ano. Všechny objednávky odeslané do 12 hodin expedujeme ještě týž den, takže druhý den bude balíček u vás. Doručení ale může zdržet komplikace na straně dopravce, což bohužel nemůžeme nijak ovlivnit.
Jsou při nakupování informace o mojí platební kartě v bezpečí?
Ano, jsou. Zpracování platby jsme přenechali profíkům z firmy GoPay, kteří se na on-line transakce specializují. Patří mezi špičku v oboru, a tak mají naši plnou důvěru. A nejen naší – stejný systém používá třeba zpravodajský server iDnes.cz či poskytovatel digitální televize Skylink.

Více o bezpečnosti najdete na jejich webových stránkách.
Co vše je zahrnuto v době zpracování objednávky?
Náš závod s časem začíná, jakmile dokončíte objednávku. Než se balík dostane do vašich rukou, musíme počkat na doručení platby, připravit balík na přepravu a předat jej k expedici. Dopravce by pak měl zásilku doručit do jednoho pracovního dne, pokud není v popisu zboží uvedeno jinak.

Uživatelský účet

Proč bych si měla vytvořit účet?
Pro vlastní pohodlí. Zaregistrovaní uživatelé nemusí pořád dokola vyplňovat kontaktní údaje a mají k dispozici historii objednávek, takže mají vždy přehled o zárukách. Další funkce budou dále přibývat.
Musím mít účet, abych si mohla objednat zboží?
Nemusíte. Ale doporučujeme si jej založit, má to řadu výhod. Viz „Proč bych si měla vytvořit účet?“.
Uchováváte údaje o mojí kreditní kartě?
Jediné dvě informace, které ukládáme, jsou historie objednávek a adresa doručení. O vaší kreditní kartě v našem systému žádné údaje neuchováváme. Více informací viz „Jsou při nakupování informace o mojí platební kartě v bezpečí?“.
Zapomněla jsem heslo. Co teď?
Zažádejte o obnovení hesla. Klikněte sem, vyberte „Zapomněla jsem heslo“ a zadejte e-mailovou adresu, kterou jste uvedla při registraci. Na e-mail vám obratem přijdou další instrukce spolu s odkazem pro obnovení hesla.